kizannesiiii Merhaba Anne adayları, 31 haftalık hamileyim bir iki haftadır akıntım çok fazla ve bazen ıslaklık şeklinde oluyor, böyle bişeyle karşılaşan varmı normalmidir ??
NeslihanPiaAbac kizannesiiii bende de aynısı var31+5 oldum bugün.haftaya kontrolüm var soracağım doktoruma
GlahBilgiliPelit kizannesiiii benimde akıntım öyle cnm . Ama dikkat etmek gerek ben doktoruma sordum. İltihap var diye ilaç verdi sulu geldiği için suyuna baktı bebişin iyiydi . Sen de sor muhakkak doktoruna..
hjertemami kizannesiiii bende şimdi bununla alakalı konu açmıştım. 1-2 güne 33 haftalık oluyorum. Akıntım bir kaç gündür çoğaldı. Bebek alttan baskı yaptıkça akıntım çoğalıyor... erken Doğum olur mu diye düşünmekten kendimi alamıyorum 🤔
Mehdisram Benimde var 31+1 iz normalde pek sık olmuyordu ama son bi kaç günde günde 3 defa iççamaşırı değiştiriyorum en az bende birkaç gine kontrolüm var soracağım doktoruma bakalım 🤔