Hatice_01 Bugün oğluşumu görmeye gittim 1704 gram..40 cm olmuş. Doktorum iyi dedi Sizler bu zamanlarda kaç kilo idiniz 😊 😘 Ve oğlum çapraz yatıyormuş kafası sağ kasigimda poposu göbek kısmında ayakları sol göğüs altında 😜😜
EsraOzsusam Hatice_01 bu kıyaslamaları bitirin lütfen artık ya. Herkesin bebeği gelişimi farklı. İnsanları üzmekten başka bir şey yapmıyorsunuz
Gnl123 Hatice_01 MaşAllah🤗Ben şu anda 35+3 haftalğim,en son 32+5 de gitmişdim,2,500 kg.Ben devlet hastanesine gitdiğim için boyunu söylemiyorlar malesef😣Bebek dönmüş bizdede.Ayakları sağ kaburgamin baskı yapıypor,ani haraket yapinca baya acıtıyor😃
Deletedmom143 Hatice_01 Normal canim maşallah.kilosunu demem ama boyu gayet uzun iyi.kilosuda haftaya uygun guzel.Rabbim saglikli dogumlar nasip etsin
Hatice_01 EsraOzsusam pardon sana ne oluyor. Benimki zayıf mi seninki kilolu mu diye sordum. . Hayırdır yani. Herhang konuşuluyor burada bunu yazincami sorun oldu. Kendiniz kiyasliyorsunuz demekki. Gidin postumdan. Sanki ben birisine benimki kilolu onunki zayıf mi dedim tovbe tovbe.
CgdmZtrk EsraOzsusam kesinlikle katılıyorum. Benim boyum 175 eşimin 190. Genetik olarak bebeğimin boyu uzun olacak. Kalkıp kısa boylu ailenin bebeğine aaaa neden kısa boyu acaba.bizimki o haftalardayken boyu şu kadardı demenin anlamı var mı? Bende çok sinir oluyorum
spiker_anne EsraOzsusam resmen alnı öpülesi annesiniz. Bu tipler ilerde cocukari doğunca da yapacaklar aynısını yazık o çocukların psikolojisine bi bitmediler vallahi yeter 🤦♀️
Hatice_01 Gnl123 Ağzınıza sağlık ya. Böyle yorumlar yapın 🔵 maşallah canımsın dhaa doğuma var inşallah çok çabuk alıyorlar kiloyu boyu falan. Sağlıkla kucagimiza alırız inşallah ❤
Gnl123 Deletedmom143 Şimdi anladim canim,özur dilerim, Evet ben normal doğum istiyorum ama korkuyorumda,bebeğin boynuna kordon dolanmis 1 defa,doktor çikmazsa sezeryan dedi.Bilmiyorum artık kısmet,🤲🏻✨
EsraOzsusam Hatice_01 kıyaslamıyorum kıyaslamama rağmen gayet iyi kilosu çok sükür. Ama burda gelişimi geriden gelen veya ileriden gidenler var. İnsanlar sizlerin kilolarını gördukce üzülüyor. Zaten yeterince stresliyiz. Ayrıca ben 3500 kg dogupta sonradan kilo alamayan bebekde gördum 2500 kg doğup da da tosun gibi olanı da gördüm. Bebeğiniz saglıklıysa ve uyumlu ise bunu başkalarıyla kıyaslamanıza gerek yok. Cahilliğin alemi yok yani kısacası ;)
Hatice_01 CgdmZtrk ozaman yorum yazmayin hanimefendi. Size sormadım zaten başka yerde öyle bir postta fikrinizi yazin. Ben benimki nasıl demedim . Doktorum iyi dedi diye belirtmisim amaç sohbet olsun. Gidin buradan
EsraOzsusam CgdmZtrk aynen. Bir de yazıyorlar böyle ayy kilosu şöyle biraz onden gidiyor ama sizce nasıl bilmem ne. Aklı sıra istiyorlar ki övelim. Boş boş şeyler
Hamideersin 1dem bebeğin boyunu doktor mu soyluyo ultrasonda mi yaziyo ben 33+4um hic boyunu demedi bende sormadım aceba sorsam mi 9 gün sonra kontrolüm var
Hatice_01 EsraOzsusam cahilliğin alemi yok diye kendinize demiş olmalısınız 😜 hala kıyaslama yapma diyor ya. Sen iyi misin iyi oku . Benimki bana zayıf geldi sizinkiler nasil fiye mi sormusum ? Bak bakalım. Cahil olan ve insanları kıran sizlersiniz. Bir başkası buraya yazdığında da sizin gibi atlayıp aa seninkisi zayıf mi diyoruz. Postuma yorum yapmayın. Sorularım ve yazılarım sizi ilgilendirmez . Isinize gelmediyse yazmayın okumayın.
Gnl123 Hatice_01 Evet 30 dan sonra cabuk aliyorlar,fazla almasindan korkuyorum ya😄İnsAllah sağ salim kavuşalim hepimiz🤗🤲🏻💙❤️
CgdmZtrk EsraOzsusam bir de kilo postları var 🙂 o daha komik. Aaaaaa ben o zamanda 3 kilo aldım sen çok almışsın böyle gidersen 100 kiloyla doğurursun 🤭😂
EsraOzsusam Hatice_01 o zaman herkese açık yapmayın postunuzu. Övgü almak isterken güzel ama eleştiriye gelince yok. Doktor iyi dediyse burda onaylatmanıza gerek yok.
Hatice_01 EsraOzsusam sen yaz diye yaptim . Bis boş konuşma. Sana ne ya . Benim adıma konusuyon . Onaylayan kim onaylatan kim. Isinize bakin. Kendince güya birilerini savunmuş oluyorsunuz . Bana yazmayın lütfen.
Hatice_01 EsraOzsusam çocuğum için övgüyü kendim içinde elestiriyi buradan ve heleki sizden alacak değilim. Bu son uyarım . Burası benim postum agziniza geldiği gibi konuşamazsınız.