Kursadbudak İyi akşamlar sevgili anneler 4. Ayımıza doğru gidiyoruz cinsiyetimiz belli bebek için alışverişe başlamalı mıyım sizce erken mi henüz? Önerebiliceğiniz elbise vs siteleri instagram butik isimleri varda yardımcı olur musunuz?
Deletedmom138 Kursadbudak bende 4 aylığım yavaş yavaş marketlere gelen indirimli ürünlerden almaya başladım ☺️
NurseB Kursadbudak ben de 20.haftamdayım kıyafet 2 3 parça aldım imdiirmde diye ana beşik araba vs o tür şeyleri indirimden kaçırmadan aldım 4.ayda :)
Smbl_gzl Kursadbudak kesinlikle yavaş yavaş başlamalısın sona kalınca baya zorlanıyo insan hem maddi açıdan da biz önce almadık işte erken diye 30 haftalığım ve çoçugumun iki tane hasta Çıkısı ve iki tane takımdan başka bişeyi yok almaya çalışıyorum şimdi keşke önceden alsaydım diyorum 🙈
Meriwa Kursadbudak açıkcası bizde aynı zamandayız sizinle 7. Aydan sonra başlıycam nasipse daha bi parça bişey bile almadım sağlıkla kucağınıza alın inşallah ama tercihim e bebek falan olucak ilk zaman herhalde☺️
berel15 Kursadbudak Hastane çıkışlarımı instagrmda ilkim_bebe den aldım canım lc waikiki soobe trendyol civil ve e bebekte uygun ürünler buldukça aldım hiç birinden memnuniyetsizliğim yok