Sdmrll Kızlaar bu ay çatlatma iğnesi vuruldum doktor çok güzel büyümüş yumurtan demişti bende heveslenmiştim ama bugün hasta oldum erken oldum 3 gün yine olmadı malaasef
Sdmrll Rabia30-Adem bugün ilk gün karnıma birden bi ağrı girdi hafif hafif böyle içinden bişey yürüyormuş gibisine bi baktım kahverengi leke ama adet gibi devamı geliyor yani
Zehra321 Sdmrll olur Allah’ın izle ile siz insanlara kulak asmayın hastalık falan bahane Rabbim ol derse olur ❤️
DiplomaliEvHanimi Sdmrll 2.ayda olmadi canim 5cm kiste dönüştü. Ama sukur kist geciktirmedi adet gunum 2gun erken geldi yani 15.ignr gunu. Bugn adetim bitti sukur 3.ay femeraya badlamicam kist temizlenene kadar biraktim artk kendimi zamana…
DiplomaliEvHanimi Nuriiiiii 2.ayda kist olustu adetim bitti 3gun önce 3.ayi zaten devam etmedim zamana biraktim 😏
Nuriiiiii DiplomaliEvHanimi inşaallah olur canm bu dönemde çok sıkımtı hastaneler zamana bırakman en iyisi
Nuriiiiii DiplomaliEvHanimi herkes netten yap diyor markete gitmeyin diyor alışveriş yapcaz kaldık öylece gelen çok mu canm
Nuriiiiii DiplomaliEvHanimi bizim komsular her kafadan bi ses çıkarıyor, netten alışveriş ysp diyor kararsız kaldık. Acaba burda vaka var mı