Smdnz İyi aksamlar anneler gebelikte migren sorunu yaşayanlar var mı acaba bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim dayanilcak gibi değil ?
AyaYlmazYldrm Smdnz bazen gunde 3 taneye yakin parol iciyorum malesef oglumda var uykuyuda alamiuorum mecbur icyorum
_defnee Smdnz Kuzum ben yaşadım. 34 haftadayım şuan. Berbat bişey. Bana doktorum novalgıne kullanmama izin vermişti. Artık kafamı vuruyordum ki bişey kullanmazsam geçmiyor benimki. Üç gün 4 gün bayıltana kadar. Ya da acilde serum. Hamilelikte beni en çok yıpratan şey migren.
Rabia26 Smdnz benimde migrenim var kızlar farmasinin ahşap kutu içerisinde masaj kremi var ufak bişey migrenim tutacağı zaman onu sürüyorum basıma üstüne de bir yazma bağlıyorum çünkü sıcak tutulması gerekiyor yarım saatte geçiriyor ağrıyı hiçbir zararı da olmuyor bebeğe
Humeyra24 Ben 3 bucuk aylık hamileyim ve migrenim var 3 gün çektiğimi biliyorum malesef parol hiç bir işe yaramıyor doktorum dickloron ampul iğne yaptırabilirsin dedi ama yinede doktoruna danışmadan birşey yapma çünkü migren doğal yolla geçecek türden bir agrı değil..
Smdnz Humeyra24 sadece parol dediler ama dayanmak zor geliyor artık . kusmalarda artıyor mide bulantısı bi yandan baş ağrısı bi yandan iki güne bir parıl içer oldum 😔
Ebrudere Bende 6 haftalık hamileyim. 2 gün önce yaşadım. Hastaneye gitmek istemedim ilaç verirler bebeğim zarar görür diye. Başıma soğuk koydum ,çok az kahveye limon sıkıp yedim en sonunda dayanamayıp bir de parol içtim çok şükür saatler sonra geçti. Limon kolonyasıyla karabiber bağlayanlarda oluyormuş başına ama hamilelikte zararlı olur diye okudum korktum açıkcası etkiliymiş o da baya.
Ebrudere Bir de ben gebelik öncesi akupuntur yaptırmıştım hamilelik öncesi hiç ağrımamaya başlamıştı hatta. Serumla bile geçmezdi eskiden artık ağrısada hafif atlatıyorum. Hamileliktede akupuntur yapılıyor diye biliyorum doktorunuzda onuda danışın isterseniz.
Ebrudere Buz koymuştum ben ,bir de bir çay kaşığı kahveye limon sıkıp yuttum bana iyi gelmişti. Tabi doktorunuzada danışın mümkünse. Nuro64
Ebrudere %80 %90 oranında hamileliğin 3 ay sonrasında migren geçer diye okudum hep. Üzüldüm şu an sizi okuyunca Allah yardımcınız olsun 😔 Nuro64
Nur56789 Şuan 31 haftalık gebeyım ve hamilelikten öncede migrenden çok çeken bir insanım hamileliğiminde ilk 4 ayı çok çektim parol kesmıyor ama acile gidip seruma parolu karıstırıp verıyorlardı çok rahatlatıyordu sonra günde 2 tane sade soda içmeye başladım magnezyumu yüksek olduğu için migrenıde önluyormus çok şükür artık çekmıyorum ağrıyı 🙏🏻
Bbeettuuss Merhaba geçmiş olsun😔 bende de migren ve boyun düzleşmesi ve sinüzit var hepsi bir olunca ilaçsız geçmezdi😪 şu an farmasinin dr. C tuna masaj kremini kullanıyorum. Tahta ufak kutunun içinde mentollü. Çok şükür 8 haftalık hamileyim hafif başladığı an sürüyorum 1-2 dakikaya geçiriyo🤭 Deneyin isterseniz
Ebrudere Bende de o tür bişey var ama vicks kokusu bilw bebeğe zararlıymış diyolar ilk zamanlar. Doktorunuza sordunuz mu acaba kullanılabilirmiymiş? Bbeettuuss
Smdnz Bbeettuuss kullanıyorum canim farmasinin at kestanesi kremini . aynen boyun yüzleşmesi migren sinuzit hepsi ben de de var 😔
Mekamu Ben şuana kadar sadece bir kere yaşadım çok şükür şu migren illetini.. Onda da 2 parol içip uzunca birsüre uyumadan da olsa karanlıkta yattım.
Caglacolak Merhaba, bende migren hastasıyım, menthol taşı aldım, migrenin geleceğini anladığım anda yane baş ağrısı başladığı anda sürüyorum ve geçiyor tavsiye ederim.