Aşırı aşırı su içmeme rağmen geçen hafta idrarımda yüksek eğermiş vardı doktorun idrar kültürü istedi verdim hafta içi alacağım sonuçları umarım kötü bişey yoktur gebelikte genel de yaşanan bir durum fakat ciddi sorunlar yaratabiliyor hafife almayın arkadaşlar