Ftrhn bende aynıyım sizinle bende hissediyorum sağdan sola dönüşlerini falan, elimi attığımda bastırınca rahatsız olup başka yöne dönüyor 🤣🤣 zaten göbeğim 6 aylık gibi gerçekten hareketim aşırı kısıtlandı göbeğim kocaman oldu çorabımı ayakkabımı bile giyemiyorum 😅