Mrymylmz Arkadaslar 1 saat önce kahverengi lekelenmem oldu doktora gittim progestan 100 mg verdi günde üç defa , ilk ay progestan 200 mg sabah akşam kullanmıştım mg düşük işe yarar mı ne diyosunuz geç döllenme 6+0 suan haftam
Ebrudere Bende 6 +2 deyim görünür bir kanamam yok ama geçen hafta ultrasonda sızıntı şeklinde kanama gözüktü. Bana da günde bir defa 200 lük fitil olarak verdi. Fitil aynı zamanda hap aslında ama hap olarak yan etkisi çok olduğu için fitil önerdi doktorum. Bir sıkıntım yok çok şükür haftaya tekrar kontrole gideceğim. İlk aylarda bir çok kişide oluyormuş bu durum günümüzde artık genetiği değiştirilmiş gıdalar radyasyon bir çok şey etkileyebilir dedi doktor. Mrymylmz
Mrym80 Mrymylmz yarar canım ben 1 ay kullandım çok şükür hiç bir sorunumuz olmadı şuan 39 haftalığım ama sıkıntılı dönem bitmiş çok şükür ki
Susamanne 34 gaftalığım işk başta 100+100olarak iki seferdi 1 aydır 200mg günde tek sefer olarak kullanıyorum 36 ya kadarda devam edicem doktorun nasıl kullan dediyse o şekilde devam et canım
akovalardan Mrymylmz benim de geç döllenme oldu.3 ay boyunca kullandım şimdi 4 ayda 2 günde 1 kullanıyorum bu ay sonunda inşallah kullanmaya gerek kalmayacak mutlaka kullanın ihmal etmeyin. Doktorunuzun tavsiyesi nasıl isr o şekilde kullanın Rabbim şifa versin sağlıkla gelsin bebeğiniz