Bugün kontrole gittim kızlar. Ben 47kilo ile hamile kaldım.ilk 3 4 ay boyunca kilomda çok değişiklik olmadı.son 2 3 aydır 10 kilo almışım.şuan 27+2yiz . Bana bu kadar kilo almayı nasıl becerdin dedi.bebeğimin kilosu 1085 yani normal.sadece kemik gelişimi 28 29 haftalık olanlar gibi dedi. Oda zararlı değil dedi. Ama kiloma çok laf etti yeme dedi dikkat et falan filan çok utandım ne diceğimi şaşırdım.merak ediyorum hiçmi bu kadar kilo alan yok?