Nurdaaann canım bende pko luyum. Doktorum banada vermişti kaç kutu kullandım hatırlamıyorum gebe kaldıktan sonra da kullanmaya devam edeceksin demişti. Ama bende kilo verdirmek disinda bir faydası olmadı. Zaten zayif tim iyice çöp gibi kaldım sonra bıraktım. Suan çok şükür tüp bebekle 19 haftalık hamileyim ve tup bebek doktorum insülin direnci için tahlil yaptı ve çıkmadı. O kadar hapi boşu boşuna kullanmışim yani. Bence bir insülin direnci tahlili yaptir. Tabi kilon varsa bilemiyorum ama zayif san insülin direncine baktir sonra kullanmaya devam et