Haticeninzeynepi bana doktorum ve sağlık ocağındaki hemşire sakın düz yatma bebeğin kan akışı zor oluyor dedi sürekli soluna yat dedi bende mecbur öle yapıyrm çok ağrıyo belim ve sol tarafım ama bebeğimi düşündüğümden farklı şekilde yatamıyorum sende dikkat et canm