Nuruminci
Nuruminci bana 12+6 iken yuzde 99 erkek dedi . 16+1de yüzde yüz erkek dedi doktorum.esimin izni dolayisiyla memlekete geldik.bi kontrolum buraya denk geldi.20+1de zaten ogrenmissinizdir koca pipiyi dedi erkek dedi. Net tamamen görünüyor zaten . Ama ilk çocuğum kizim da doktor 13 .haftada erkege benziyir dedi .17.haftada yuzde yuz kız denmişti. Zateb o doktorum net denemisti kızım icin .sadece benziyor demişti o zamanlar