deryaayucee Merhaba 6 haftalık hamileyim. Folik asit olarak bir tane ilaç aldım. İçeriğinde iyot, demir, ne vitaminleri ve c vitamini de mevcut. Bunların hepsi sıkıntılı bir durum oluşturmaz değil mi?
Ellosluk deryaayucee hatta 16.haftamdayım multivitamin içiyorum previte positive omega ondada ve yığın vitamin karışımı var
Es_69 deryaayucee Markasi Folicus sanirim 🙂 Ben bugun alcaktim ondan 30 lusunu onlar yaziodu ustunde almadiydim yaa vallaa 🙄🙄
Ellosluk Yo tam tersine çokluu bir vitamin daha iyi olur bende folidoce kullanıyordum oda b vitaminli idi