Merhaba hanımlar, ilk kez post açıyorum. 33+2 haftamızdayız. Bugün doktorum ile görüştük daha erken ama doğum için sezeryan veya normal dedi. Fakat ilk bebeğim olcak nasipse artı tüp bebek ve serklajlıyız. Acaba aynı durumda olup normal doğuran var mı? Ve serklajı aldırmak nasıl bişey? Acıyor mu? Serklaj aldırmaktan ve normal doğumda bebişime bişey olur diye çok korkuyorum. Şimdiden teşekkürler ❤️🙏🏻