sule-0606 🙋🏻♀️16+4 👶🏻 Cinsiyetımizi 14 haftalıkken ogrendık 4 kılo aldım ben🙈 Hareketlerını sezryan cızgımın orda hıssedıyorum normal mı acaba?
Ozlmece22122 sule-0606 benimde tam sezeryan cizgimde haraketleri bazen yukarı da çıkıyor ama genelde aşağıda tam sezeryan çizgisinde 🤭🤭
Rananur sule-0606 maşallah erken öğrenmişsniz cinsiyeti 😊ne olacak ? Normal sezeryann orda hissetmek çünkü daha yukarıya çıkmadı bebek benim de geçen hafta öyleydi şimdi biraz yukarıda hissediyorum 😇
Anlklc 17 haftalığım tam.en son 15 haftalıkken gitmistim doktora.bidahaki kontrolümüz 17 mart.ozaman söyler heralde diye düsünüyorum kilosunu
Rananur Anlklc aynı gidiyoruz o zaman sizinle 😆bende 15 haftalıkken gittim 187 gram tosun gibi maşallah dedi ama cinsiyetini göremedi tam erkek gibi dedi ayrıntılı ultrasona girecem 12 martta
Dilaraaslan 17+4 üm bende 4haftalıkken öğrendim o zamandan bu zamana 5kilo aldım. Sizler nasılsınız henüz cinsiyetimizi öğrenemedik merak içindeyiz 😁
sule-0606 Haticeugur ınsallah ogrenırsınz cok heyecanlı oluyo cınsıyet ogrenene kdr kalp carpıntıları her kontrlde 😆
Ozlmece22122 Rananur 16+4 olduk oğluşumla 🤗💙 kilosunu bilmiyorum cuma kontrol var o zaman öğrencem inşallah minik haraketleri var çok şükür 🤭 üçüncü bebiş 🤭 😊😊😊
Gozde2549 21+5 im 20+5te gittim doktora 635 gram 25 cm dedi ben 3 kilo verdim hala kusmalara devam ediyorum canım
Rananur Gozde2549 bende 7 kilo verdim ilk 3 ayda son bir ayda 1 kilo aldım 😆 ama kilolu bir anne olduğum için almamam tam tersi vermem lazım
sule-0606 Ozlmece22122 normal ozaman demekkı kızımda kasıklardaydı buda oyle olunca demekkı erkek kız farketmıyo
Ozlmece22122 sule-0606 benimde kizimda geç haraket hissettim bunda daha erken😊 normaldir canım yakında kontrol oldum iyidi bebiş çok şükür🤗
Safiye12 Rananur bizde 18 haftalik öldük oğluşum olacak inşalalh ☝🏻👶🏼Benim iki gündür alt karın bolgemde ağrı var sizinde oluyomu kızlar
Rananur Safiye12 evet bende de var sanırım bu hafta bebek iki katı kilo aldığı için rahim yukarı doğru çıkıyor ya o yüzden yerleşme ağrısıymış. İdrar yolu iltihabı da olabilir ona da baktırın.
Ftrhn Rananur 17+4 olduk oğlum olacak inşallah bir kilo aldım bebişim 15 haftalıkken 129 gramdı şuna ne kadar bilmiyorum 😊 sanki hareketlerini hissediyorum ara ara. Siz hissetmeye başladınız mı ?
Tugce_Ulu Ftrhn 19 haftalığım bugün ilk defa karnımda hareketini gördüm. Tekmesini dışarıdan gördüm resmen. 🙈