CerenSelvi Sevgili anneler merhaba, çok çok memnun olduğum inanılmaz sevdiğim doktorum maalesef ayrılıyor hastaneden. Bu hastaneye gidip de memnun olduğunuz doktor tavsiyelerinizi alabilir miyim 😇
Ozgesah355 CerenSelvi canım ben senin önerinle özlem gündüz e gitmiştim ama orada konuşurken kadınlar hilmi Yıldırım ı çok övdüler git mutlaka dediler 3 seferdir ona gidiyorum ve inanılmaz memnunum ben içerdeyken kapıyı kitliyor kimse girmesin diye yarım saat kalıyorum içerde ne istersem soruyorum hiç aceleye getirmiyor çok ilgili bi doktor ve her şeyi açıklıyor tavsiye ederim yani
CerenSelvi Ozgesah355 o zaman ben hemen hilmi hocaya randevu alıyorum 😇😇 çok çok teşekkür ediyorum 💙💙
Ozgesah355 CerenSelvi rica ederim canım inşallah sende memnun kalırsın bu arada doktorunun gitmesine çok üzüldüm senin çok yok galiba dimi çok kötü olmuş ama olsun inşallah bu doktoru seversin
CerenSelvi Ozgesah355 29 bitti. Hocayı zekai tahire almışlar oraya gideyim dedim ama kısırlık bölümüne gittiği için gidemiyorum 😔 çok iyiydi aramız onu çok seviyodum ama vardır bir hayır. Zaten doğumda kim nöbetçi ise o girecek 😇 siz buraya devam etmeye mi karar verdiniz
Ozgesah355 CerenSelvi aa kötü olmuş valla canım 😏 ben evet orda devam etcem bu gittiğim doktorun özel muayene hanesi de varmış belki cuzi bi miktar para karşılığında doğuma gelir diye düşünüyorum ama tabi ki bunu şimdi konuşmak için daha çok erken biz daha 17 haftalık olcaz anca ilerleyen zamanlarda söylemeyi düşünüyorum gerçi orda bir doktor hariç diğerleri çok iyi bence 😍
CerenSelvi Ozgesah355 hangisi o acaba çünkü başka öneriler de geldi 😇😇 aaaa özge hanım öyle bir ihtimal var mı ya hiç aklıma gelmemişti? Ben de çok isterim eğer izin veriyorsa hastane? Peki ben sorsam bunu hocaya nasıl sormak lazım sizce
Ozgesah355 CerenSelvi ben özlem diye bir doktora gittim hiç ama hiç memnun kalmadım bana hiç bi sorun olmadığı halde bebeğin down olabilir su alalım dedi sok oldum ve yüzüme bile bakmadı resmen ilgilenmedi hiç yani o doktoru sevmedim bir tek diğer bütün doktorlara iyi diyor herkes. Ben hilmi bey in muayneanesine gidip hocam ben illa sizi istiyorum özel geliyor musunuz doğuma diye sorcam açık açık bende emin değilim kabul eder mi ama sansımı denicem yine de😍
CerenSelvi Ozgesah355 ben de yapayım sormaktan zarar gelmez 😅😅 birbirimizi haberdar etsek olur mu acaba 💜 diğer doktorun yaptığına üzüldüm ama sıkmayın canınızı maalesef böyle kötü tecrübeler olabiliyor. Özlem dediğiniz başka bir özlem hıca mı?
Hilalf Ozgesah355 hilmi beyin özel muayenesini kapatmis sanirim bende hilmi beye gittim bir kac kere sordum ozel muayeneniz nerde diye kapandi orasi demisti canim
Ozgesah355 CerenSelvi evet özlem gündüz değil başka bir özlem soy adını hatırlayamadım.. Tabi haberleşelim sen de hilmi hocaya gidersen haber ver canım umarım benim gibi memnun ayrılırsın ve insallah hoca böyle bi teklife sıcak bakıyordur 😍
CerenSelvi Ozgesah355 inşallah inşallah 😇😇 haftaya değil diğer hafta gidicem inşallah randevu alıp buradan sizinle haberleşiriz 💜💜
Mucizemses Merhaba ben de özlem gündüz e gidiyordum ve çok memnundum ayrılmasına çok üzüldüm 😔 35 haftalık oldum kime gidecegime şaşırdım gerçekten
CerenSelvi Mucizemses ben de çok üzüldüm ana sizin az kalmış. Ben hocaya sordum nihan hocaya gidin dedi aklınızda bulunsun bi randevu alın. Zateb doğumda seçemiyoruz 😇 olmazsa hilmi beyi deneyin özge hanımın önerdiği gibi. Hiç stres yapmayın
Mucizemses Pazartesi günü gitmem gerekti özlem ışıtat diye bi doktordan aldim ama özge hanımın yorumunu görünce iptal ettirip tuncay beyden aldim artik az kaldığı içind e doktor değiştirmek istemiyorm iyi kişiler çıkar umarım karşımıza 😊
CerenSelvi Mucizemses tuncay hoca başhekim olduğu için genellikle asistanları bakıyor haberiniz olsun
Smyy06 Mucizemses Bende o özlem ışıtana gitmiştim durumumda sıkıntılıydı kanamalarım vardı hastanın yüzüne bile bakmıyo hiç memnun kalmadım gitmiyorum artık oraya
Ozgesah355 Hilalf aaa öyle mi ben bi hatasıyla konuştum o söylemişti ben özel muayenesine de gidiyorum özele gidersen sahsi numarasını da alırsın demişti demek ki kapatmış kadınla konuşalı 1 ay oluyor neredeyse tüh bende giderim numarasını falan alırım demiştim 😐