Hndn1234 Aysen2709 merhaba, sürekli toplanmıyorsa sıkıntı olmaz bence. Bende 29 haftalık hamileyim arada bir hangi yöne yatarsam oraya toplanmış olduğunu görüyorum biraz elimle okşuyorum pozisyonumu değiştiriyorum düzeltiyor kendini
Anneyimmmmm Aysen2709 benim bebeğim oldu olası hep sağda toplanırdı kafasını da karnıma dayardı harekette etmezdi öyle dururdu 🤣 sıkıntı olmadı şükür
duygusm Aysen2709 Bazen karındaki kasılmalar bebeğin toplanması gibi algılanabiliyormuş. Doktorunuza bahsedebilirsiniz bu durumdan. Ama sevdikleri bir duruş şekli olduğu da bir gerçek. Bizim bebiş de genelde sağ tarafımda duruyor, hatta geceleri sağ kaburgamın altından itiyor 😄
Aysegul33 Hndn1234 mesela surekliden kasit ney bende bazi gunler 1 2 kez oluyor bazi gunler saatte 2 3 kez oluyor 28 haftayim
Aysegul33 Anneyimmmmm sık oluyor muydu peki benim bazen saatte 2 3 kez oluyor agri vermiyo 1 dk sonra degisip hareketleniyor
Hndn1234 Aysegul33 yani hareketli olması lazım sürekli aynı yerde toplanıp duruyorsa hareket etmiyorsa bence sıkıntı olabilir. Ama yer değiştiriyorsa demek ki hareket ediyor ve sıkıntı yoktur diye düşünüyorum. Benim sadece uzandığım zamanlar hangi yöne yattıysam oraya toplanır o da duruştan kaynaklı normal diye düşünüyorum 🤷🏻♀️ Herseye rağmen doktora danışmak en güzeli 👍🏻
Hndn1234 Aysegul33 yok sık olmuyor günde bir kere filan oluyor. Çok yemek yediğimde yada çok idrara sıkıştığımda oluyor
Anneyimmmmm Aysegul33 evet çok sık oluyordu doktora söylediğim de 25.haftalarda falan nst ye sokmuştu hatta.
Arzuarzu Aysegul33 Kasılmaysa erken doğum belirtisi falan mı acaba , doktora da gitmeme daha var dediğin gibi insan endişeleniyor , hareketleri iyi sıkıntı yok da bi o işte ve hep sağımda , sağlık ocağında ebeye sordum kafasıdır dedi 🤷🏻♀️