Pamukeller Canım valla bende öyleyim. 29+3 olduk 6-7. Haftadan beri şiddetli kusmalarım vardı. En son prillam ile 2 ayımı rahat geçirmiştim az çok ama son 1 haftadır ilaçta fayda etmiyor pek. Sabah bulantılarım geri geldi resmen kabus gibi. Sanırım son 2 aya girince geri geliyormuş zaten 😬