Bende alttan kullanıyodum hem bi saat yatıp kalksam bile tuvalete cıktıgımda bi kısmı cıkıyodu bende agzdan alıyorum zaten agızdan alınanda alttan kullanılanda aynı ilaç alttan kullanmak daha etkiliymiş ama ben agızdan almayı tercih ettim şimdilik bi yan etkisi olmadı