Kızlar 3 gün önce kan uyuşmazlığı için iğne yaptılar. O günden beri bişey yoktu bu gece sırt üstü uyumuşum sabah ağrıyla uyandim kasiklarimada atıyordu baktım epey lekelenmem var halende devam ediyor
Sabah acile gittim çok şükür çocuğun kalbi atmaya devam ediyordu ama düşük riskin var progestan kullan kalma dinlen dedi ama sabahtandir ağrımda lekelenmemde devam ediyor bugün 6 hafta 6 günlüğüm bilgisi olan yazabilir mi acilllllll😔😔😔😔😔