Irmakkkk Carcopcarbilis sezaryen olduğunda kaç günlük olacak yani ? Ben de gün aldım da vicdan yapıyorum biraz bebek hazır değilken mi çıkarıyoruz die
Mermuj Son 21 gün ama okadar kalmayacak herhalde yalancı sancılarım var çünkü hazırlıyor rahim kendini
Minigiiiinannesii Teacher42 normalde bende mart annesiydim ama bebisim dayanamadi geliyor😂 Galiba subat annesi olucam 🤦♀️🤦♀️
Esincim 14 günümüz kaldı hayırlısıyla 🥰tabi prensesimizin keyfi bilir normal Doğum olduğu için 29 şıbatta doğmadı ya artık ne zaman isterse gelebilir
Dilekcbk92 Bizim de 9 ve 12si arası eşimiz biraz yaşlanmış doktorum erken alabilirim dedi bakalım hayırlısı olsun beklemedeyiz 🤭🤲🏻♥️ Rabbim hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin mis kokulularımıza sağlıkla kavuşalım 🙏🏼