Merveee6 canım benim her şey biz insanlar için,o şekilde doğsa belki daha zor olacakto bebeğinin gözünün önünde hastalığı,Allah hakkında tekrar hayırlısını versin,eğer kendini iyi hissedeceksen ilk regliden sonra korunma canım ama doktor ne diyor 3ay dinlen dediysede bir bildiği vardır,biraz kafanı toparla ne zaman istersen tekrar denersiniz canım,sağlıklı bir evlat nasip etsin rabbim,cennette bir meleğin var bir deöyle düşün💙