Elifykpgl bana doğum ücretini batı bahatta kasım ayında normal doğum 1750 sezeryan 2600 dedi ocak 2020 zamı geldi hastaneye sezeryan oldum ben hastaneye gitiğimde muhasebe cok uygun fiyat diye doktoru aradı az olmaz bu fiyat diye doktır bu olcak dedi mesela doktora bağlı fiyatı birazda tema hastanesi pahalı olduğu için beni batı bahata demişti doğuma tema hastanesimin muaynesi 226 tl doğumu 6000 ve 8000 arası ben hastaneyi arayarak giderdim ne zman bahata gelcek diye gercekten cok iyi doktor benim derdime o çare buldu başka hastanede öldü diye bebeğim kürtaj yapcaklardı serkan beyden allah razı olsun bana gittiğim gibi kalp atısı dinletti hep iyi davrandı ben cok korkardım normal doğumdan catı muaynesinde anladı zaten normal olmıcagını cok anlayıslı ilgili bir doktor bida hamilr olursam yine ona giderim