Bende başldım araştırmaya. Alacagız yakın zamanda inşallah. Şimdi bi baston modeller var onlara biraz büyük cocuklar için. Travel olunca bebek içinde uyuyabiliyor fakat herkes agır demiş.
bebek arabasını puset sistemi ile de kullanıyorlar. Buna ne gerek var onu bilemedim .
Anladıklarım bu kadar. Ve çok önerilen markalar 2bin en ucuzu. Daha ucuz alsak ne olur ki. Çok mu önemli bebek arabası.
kullananan tecrbeliler bi detaylıca açıklar inşallh .