ArifeMuratt GlahBilgiliPelit canım ya üzülme napalım doğanın kanunu bu demekki. Bende ayna da karnıma bakarken mutlu mutlu Bi de ne görüyim catlamışım evet hafif kırmızı seninkilerdemi kırmızı.
GlahBilgiliPelit ArifeMuratt hafif değil baya kırmızı cnm benim 🙁 benim çok yırtıldı bide 😔 aynen sağlıklı olsunlarda razıyım ne yapalım :/
ArifeMuratt Nur_sen evet canım benim annem de o kadar çatlak yoktu demekki bende de fazla olmıcak sonuçta nerdeyse Bi ayım kaldı o zamana kadar pek çatlamam diyorum ama bakalım 😌
Nur_sen ArifeMuratt yine kremlerini kullan canım. Ben yag kullandığım halde catladim ve rengi kipkırmızı, tatlı yara gibi kasiniyor kasimiyorum. İnsAllah catlamazsin daha
ArifeMuratt GlahBilgiliPelit benim dogustan kalça cıkıklıgım varmış Bi çok kez ameliyat oldum kalcam da hep dikiş izleri var ve ona rağmen beni eşim çok seviyo beğeniyo yani dert etme 😌
GlahBilgiliPelit ArifeMuratt eşim de benim bu halimden cok memnun yanaklarım dolmuş sıkıp sıkıp duruyo sakın kilo verme dıyo cunku ben cok zayıftım ☺ Ama eşimlik değil ben kendim için düşünüyorum 😉 çünkü görüntüden ziyade artık sağlığımı etkiliyor kaşıntı vs ..
ArifeMuratt GlahBilgiliPelit ahah benim de aynı yanaklarım çıktı hep sıkıyo kilo verme diyo 😂 Benim de karnım kasınıyo ya
GlahBilgiliPelit Asrinbaby krem kullandım cnm mustelanın düzenli ama banamısın demedi :/ ama şöyle de bişi var ben cok zayıftım 49 la hanile kaldım cnm suan 66 kiloyum 😳☺ O yuzden çatlamayı kendime çok görmüyorum vücut hiç 51 in üzerini görmediği için afalladı sanırım :/ 🙂
ozgesoy28 Bende lierac kremmi acı badem yağları bebek yağları sürdüm sürdüm durdum hergün 2 litre su içtim ama yok 54 gün kala 2 tane ufak çatlak oldu belimin yanları ve bacaklarım gögsüm hep çatladı ben anlamadım daha napaydım 🤷🏼♀️