Elif6161 Alparslan0210 bebeginiz bir yere toplanıp sertleşiyorsa bu kasılma oluyor bende normal diye düşündüm bu zamana kadar taki nstde de sancı çıkana kadar meger o sancıymış
spiker_anne Alparslan0210 kasılma genelde sancidan kaynaklaniyor, karnin gerilir bebek sertlesir bi yerde toplanir hastaneye görünün mutlaka bi Nst alsinlar
NisaMomy Alparslan0210 bendede bazen bebek bir yere toplanıyo orası sertleşiyo bir yerlerini dayıyo göbeğime o kasılmamıymış allah allah 🤔
Alparslan0210 ben de toplanma çok oluyor da ben pozisyon dan dolayıdır yer değiştiriyordur ya da ayağını diriyordur falan diye düşünüyorum onun kasılma olduğunu bilmiyordum