3349fam Gulsenn2244 Canim ben varım özelde oldu benim ki ben özel dısında yapılmıyor diye biliyorum ablam ebe devlet hastanesinde yokmuş özelde var sadece demişti
Serap_79 Angello belden anestezi yapiliyo. igne vuruluyo yani bir tel yardimi ile. Agrisiz s Doğum deniyo