Eebbrruu Merhaba Arkadaslar 28. Haftamdayim 2 , 3 gündür akintim azaldı . iyi bisey mi kotu bisey mi acaba
Ayselcnt Haftadayım benimde azaldı ama ben fitil kullandım.. Bence iyi bişeydir.. Çok olunca sıkıntı..
mervec Ayselcnt kullandığınız ilacın ismi nedir acaba doktor be verdi size merakımdan soruyorum bende üçüncü kez kullanıyorum da belki aynıdır ve benimde geçer
Eebbrruu Ayselcnt ben fitl fln kullnmadim hic ama azaldı önceden oluyordu baya gun içinde pek cok olmuyor artk içerde birikip bebeğe zarar verirse dye korkuyorum öyle bsey olur mu acaba😑
mervec Ayselcnt sanırım bende ondan kullandım ama benim geçmek bilmiyor size de geçmiş olsun tekrar etmez inşallah