melekanesi benim de ilk adet düzensizliği vardı ilaçla onu düzenledi. Daha sonra hormon tedavisine başladık yumurta tembelliği , insülin direnci , polistik over olduğu için. Birsürü ilaç kullandım yani o tedavide. 20 kg verdim. Birsürü iğne oldum 80 e yakın☺️ Çatlatma iğnesiyle hamile kaldım , oda ikinci iğne de tuttu. Ama toplam tedavi sürem 3 ay falan sürdü. Çok şükür. Ama stresin çok etkilediğine inanıyorum. Kafama takmadığım ay hamile kaldım çok şükür. Rabbim en kısa zamanda size de nasip etsin inşallah