Aynurdogru Merhaba hamisler benim bu aralar burnum kanior acaba sizinde basiniza gelen varmi pazartesi günü doktorumu arayip sorcam kötü bisey deildir insallah😔
Aykam123 Aynurdogru 33haftadır, hiç bitmeyen bir burun kanamam var. Doktor normal dedi. Şarıl şarıl deyil, amma burnumun içi hep kanlı. 6_7kere de şiddetlenmişliyi var. Amma doktor normal dedi
PrensTaha Aynurdogru canım benimde 23 haftalıkken gece uyurken geliyordu. Bazen akmayacak kadar geliyor. Yüksek kan basıncından oluyormuş
Kelebek1_ Aynurdogru hayır korkulacak bişey değil gebelikte normal hatta kan akışının fazlalığından dolayı ince damarlarda kanamalar olabiliyor bende yaşadım :)
Aynurdogru Cok tesekür ederim hepinize bide bisey daha sorucam ben gecen iskembe corbasi canim cekti ilk defa ve 21 haftalik hamileyim yedim sonadanda pisman oldum acaba bebege dokunurumu diye ???