Merhaba 🙋♀️ Bende 14+2 tek yumurta ikizlerimi bekliyorum, doktor tam karar verememekle birlikte %90 tek yumurta olduğunu söyledi, cinsiyetleri de erkeğe benziyor dedi ikisi erkek olunca herhalde tek yumurta ihtimalinin daha da arttığını düşündü. Şuan bebeklerimin biri olması gereken gelişim düzeyindeyken diğeri bir hafta ileriden devam ediyormuş, böyle bir durumlar karşılayıp süreci müdahale gerektirmeden sonuçlanan var mı ya da sonradan fark kapanan, hepimiz sağlıcakla kucaklarımıza alırız inşallah 🌸