Kızlar ben detaylı ıltrsn yaptırdım bu hafta çok şükür bi sorun cıkmadı ama içimi içimi yiyor sebebi ise özel hastaneye gidiyorum toplasanız 5 dk baktı ama herkes cok az bakmış iştr okadar kısa sürmez öyle şeyler dedi baska doktora gitmem gerekiyormu