Mom653 Ben devlet hastanesinde vermiştim 1000 çıkmıştı iki gün sonra gittiğimde tekrar 1000 çıkınca bir gariplik olduğunu anlamıştım ve baska hastanede tekrar baktırdım oldukça yüksek çıkmıştı ve şuan 25 haftalik gebeyim hastanelerde olabiliyor malesef boyle üzücü durumlar baska hastaneye baktir kesinlikle.