dkaplan doktorun söyler zaten ama sen doktora gidince geç döllenme olabilir ama adet tarihimde bu DİE söyle ilk basta gec döllenme demedin mi gelişim geriligi var sanarlar bende öyle oldu canım gelişimi geri kürtaj ile alalım dediler mesela dünyam basıma yıkıldı sen gittiginde ilk olarak geç döllenme ihtimalim var DİE söyle doktor zaten sana bebeginin kac hafta kaç günlük oldugunu söyler ona göre hesaplarsın haber et doktora gidince merak ettim kaç haftalık mış bebişin 💕💞🤰🏼