Mev34 canım ben birçok doktora gittim birçok tahlil yaptırdım her gittiğim doktor bana bişeyin yok dedi eşimin ve benim aman aman bi sorunumuz yoktu sadece morfoloji 2 ileri hareket 18 çıktı ama olmuyordu bu arada 3 yıllık evliyim sonra çok araştırmaya başladım hastane doktor aradım ünlü bi doktor buldum Türkiye’ye ilk enjeksiyonlu tüp bebeği getiren doktor Semra kahraman memorial hastanesi ona gittim tahliller vs baktı oda rahimimin hafif kaydığını eşimde ne iyi ne kötü dedi yAni çok bi sorun yoktu bu ay aşılama olacağım istersen Semra kahramanı yaz netten araştır derim zor hastaları seven bi doktor çok profesyonel araştır anlıcaksın ki memorial olduğu için ben dedim kesin aşılama 7 bini tutar bana 2750 lt dediler ve herşey içinde dahil