Arkadaşlar bugün 2. Hayal kırıklığımı yaşadım dün rahim flmi cektirdim demiştim bugünde eşimin sperm tahlilinin sonucunu açıkladılar çok düşük ve hareketlilik yok denildi tüp bebek şart denildi o kadar üzgünüm kii tek tüpüm tıkalı diye önce ameliyat sonra tüp bebekmiş ameliyat fiyatı tüp bebekten daha fazla :( ne yapcam bilmiyorum