Ramos 18+5 haftamdayim 15 yıllık panik atak hastasiyim ve malesef doktor kontrolünde antidepresan kullanmaya devam ediyorum hep korku içindeyim bise olur mu bebeğim iyi mi karnım büyüyünce nefes alamam mi benim gibi olan var mi paylaşalım 😐