ebrucetin canım benimde öyleydi hatta 20 lerin sonuna kadar kimse hamile olduğumu anlamazdı sonradan birden çıkmaya başladı iç karnın geniştir orası dolunca dışına çıkar hatta 37+1 oldum hala geniş over size giysem saklayabilirim. Bebegin gelişimi güzel olduktan sonra hoş bisey bile daha hiç çatlamadım mesela 😊