Sibellllo 27 haftalık hamileyim dr kontrolünde beneğin sıvısının fazla oldugunu söyledi dr bi sorun teskil edermi dedim etmez önemli değil eksikliği sorun olur dedi boyle bi durum yasayan var mı sorun yaratırmı su fazlalığı
Kvlkgzmerhn Sibellllo banada sorun olmaz dedi ama sanki arada vajinamdan su siziyomus gibi hissediyorum daha 21 haftaligiz bide. Bidahakine soracagim
Mkelebek Canim doktor en dogru bilgilendirmeyi yapmis. Neden bu konunun uzmani olmayan insanlara soruyorsun daha. Icini ferah tutsaana
Sibellllo Mkelebek dr tatmin edici konusmadı cunki gebelik şekerinden olabilir dedi şeker yüklemem temizz cıktı bişi diyemedi takip edicz dedi internetten okuduklarım da hosuma gitmedi
Yaren2019 Bana da öyle dedi ve şekerli şeyler yememek lazımmış bebek daha çok idrar yapıyormuş bıraktım şekerli yemeyi