Sevilayibrhm 20+5m çok fazla karnım yok benimle aynı durumda olanlarla var mı acaba bu arada ilk gebeliğim
Ceylan35 Sevilayibrhm kız ben 30+4 hala çok net bakilmayinca anlasilmiyo göbeğim. 😂😂yok denilicek kadar az küçük bir futbol topu
d190516 Sevilayibrhm [url=https://hizliresim.com/mRrjv0][img]https://i.hizliresim.com/mRrjv0.jpg[/img][/url] 29 haftalık halim de bu işte
d190516 Sevilayibrhm değişiyo herkesde tamamen iç karın meselesi 😄tekrar hamileyim 10+2 haftalık Emin’im ki bunda daha erken çıkıcak hem ikinci hamilelik hemde araları çok yakın
Sevilayibrhm d190516 normal o zaman benim öyle olması dışardan görenler diyor nerde bebek belli değil 😁