Suls Merhaba arkadaşlar 10+1 günlük hamileyim 2saattir fln rahmimim olduğu yerde baskı hissediyorum.yürüyorum geçer diye ancak dizlerimdede ağrı var.sizce bu baskı hissi normal midir?yoksa acilin yolunu mu tutmalıyım😔
EsraPureLoveAkyol Suls bendede oluyor canım 18 haftalığım hala oluyor. Doktorum ayaklarını sıcak tut demişti bazen soguk aldıgımda şiddetlenebiliyor. Ama istersen sen yinede bi git doktora
Suls EsraPureLoveAkyol teşekkür ederim cnm azcık daha bekleyelim dedi eşim ayaklarımı yükseğe kaldırdım.işalah geçer🙏🏻🙏🏻