Merhaba, ayrıntılı ultrason yaptırdıktan sonra 4 lü tarama testini de yaptırıyormusunuz, yoksa ultrasondan sonra gerek olmuyor mu? Benim bebişler ikiz olduğu için doktor bize ikili ve üçlü tarama testlerini yapamayız dedi. Sadece 4 lü yapılabilir sesi. Bazı arkadaşlarda ayrıntılı ultrasonda zaten her şey gözüküyor 4 lü bir testere gerek Yok dedi. İkizi olupta bilgi verebilecek varmı?