kasimannesi Merhabalar çok şükür 5 haftalığım bende de ara ara oluyor ağrılar bende araştırdım normalmiş canım sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah 🙏
Tgb kasimannesi cok sagol canim evet cok sukur allah hepimize hayirlisi ile dogum yapip bebegimizi almayi nasip etsin 💕💕
Ozill Selamlar ben 12. Haftamdayım 10 11 haftaya kadar ağrı çektim dr ilaç verdi hapşırırken öksürürken aniden sancı giriyordu çok şükür şuan kesildi gibi dr a danışırsan sana ilaç verir
kasimannesi Ylz canım yarına öğleden sonra sonra gideceğim hastaneye kan testi falan olucağımda kahvaltı yapıp gitsem bi sorun olmaz sanırım demi