Selam
az önce doktordan çıktım
Alttan muayene etti açılma yok çok yukarıda dedi
nst soktuklarında bebekte çok çok küçük kıpırdama gördü beğenmedi birdaha çektirdi zorla oynattılar karnımda
birde kordon dolanmış ama kan akışı var
pazartesi tekrar gel dedi
sizce ne olacak simdi