EsmanurTrlBykl ben 6 ay kadar sürekli kusuyordum haftada bir serum yediğim oldu zofran diye bir ilaç verdi doktor onu kullandım çok iyi geldi tabi ki yine mide bulantıları devam ediyordu ama yine o ilaç sayesinde belli bir süre kusmadım 7.ayımda ilacı bıraktım çok şükür inş sizin hemen geçer çünkü ben çok çektim rabbim yardımcınız olsun🙏