Hasibeee gfazlioglu ilk doğumumda göğüs uçlarım yarılmış artık kan geliyordu denemediğim krem kalmamıştı en iyisi garmastan demişlerdi onu da denedim ama o da işe yaramamıştı. Bünyeden bünyeye değişir tabi ki ne desek boş😊 bu sefer doğumdan önce başlayayım diyorum belki olmayabilir inşallah
Irmakkkk Ben baby me nin lanolinli kremini aldım, ama bebek doğunca zeytinyağı kullanmayı planlıyorum . Umarım yeterli olur. Diğer markayı ise hiç duymamıştım, kullanan varsa Bilgi verse süper olur..
Hasibeee gfazlioglu canım benim hatırladığım 40 günden sonra bile iç çamaşırı takamıyordum ayrıca kıyafetlerim göğsüme değecek diye aklım çıkıyor bu yüzden de kambur yürüyordum ama iki aya kadar sürmedi diye biliyorum. Herkeste aynı olmuyor canım sakın korkma belki de sen de hiç olmayacak. Beraber doğum yaptığım arkadaşım hiç öyle sorun yaşamadı.
Hasibeee gfazlioglu ayrıca benim sütüm çok geç geldi ve oğlum da maşallah memeden hiç ayrılmazdı günün neredeyse 18 saati memede yaşardı😁 süt de olmayınca kuru kuru emdiği için de benim öyle yarıklar olmuştur.