Misshenriett_e Cok beyazim var kapatmak icin sprey kullaniyorum insallah bebege bir zarari yoktur doktora da sormayi unuttum
Bernagkgz Misshenriett_e ben maskara aldım kokusu falan yok deriye de değmiyo spreyde kokussuzsa zararı olmaz herhalde
Hayraz Misshenriett_e ben boyattim dip boya burnumu ağzımı kapadım 20 dk durdum yıkadım 20 haftadayim
Misshenriett_e Hayraz bana da organik boyayla boyatabilirsin diyorlar bende 18 haftalik biraz beklim boyatim olmazsa
Bernagkgz Maskara baya kullanışlı benim 27. Haftam boyatmadım bununla güzel idare ettim boyatmam herhalde sana da tavsiye ederim canım