Glshhrn Kızlar 8ci haftama giriyorum ultrason resmime baktı yengem fasulye gibi kesen kız kesin dedi ilk kez duydum yuvarlak olunca erkek oluyomış duyan var mı daha önce 🤣🤣
Aslihan_1 Glshhrn valla benim kuzenimin de yuvarlaktı ama kız doğurdu 🧐 allah allah bir alakası var mı acaba ben de şaşırdım ben de geçen ultrason ile baktırdım benim de fasulye şeklindeydi
Glshhrn Aslihan_1 bende şaşırdım yengemde kız doğurdu onunda fasulye şeklindeymiş 😀 herşey kısmet aslında bizimki gülmek olsun
halemehmet Glshhrn ayy benimkide bariz fasulye yani erkek mi acaba 🥰😅♥️ 10+2 yiz ben meraktan çatlamadan öğreniriz inşallah cinsiyeti 😂😂