Edolili Bu hastanede doğum yapan var mı? Sancı odası nasıl doğumdan sonra tek kişilik odalar mı? Ebelerin ilgisi nasıl? Sancı odasına yanımıza bi bayan alıyorlar mı? Bilginiz varsa yardımcı olabilir misiniz
Sltnzlm Edolili sancı odaları tek kişilik. Servis odaları tek de var çift kişilikte var. Ben memnun kaldım. Bidaha Doğum yaparsam orda yaparım ama yapmayacağım 😂.
Sltnzlm Edolili yok canım almıyorlar benim öyle bi isteğim olmadı ama diğer odaları da gördüm tek kişiydi refakatçi yoktu