Seda-halil-mehmetalp hulya-68 Allah şimdiden bir nefeste kurtarsın canım Allah analı babalı büyütsün canım 😊🥰
Cigdem0707 hulya-68 olmaz mi😂😂dorukta 03 mart saat 10 da giriyoruz bakalım.Kac dakika da cikariz acaba
Mery12 Bende 14:45 genel anastezi istedim korkarim diye 😂 asil sezryan sonrasi beni dusunduruyo insaallah hemencecik ayaga kalkariz
hulya-68 Mery12 inşallah bende tedirginim spinal olmasını anestezi uzmanı çok istedi o anı kaçırma dedi bir cesaret gireceğim☺️
ezel90 2 mart yani bugün sabah 10:00 da spinal doğum yapacağım ama saat 05:18 uyuyamıyorumm 🙈 sağlıkla gelsin yavrularımız inşallahhhh
Uakandil Ben de bugun sezaryen olacagm çok heyecanlıyım ve sanki biraz da korkuyorum dogumu da saat 3 teistedim ama doktorm 9 da gel yatışını yapalım dedi
GulinMert Az kaldı 11.30 da spinal sezeryan olacak. Uyku yoktu şimdi hiç yok Bakalım hayırlısı ile kucağımıza alalım inşallah sağ salim sağlıklı